مداد نوکی | دنیای زیبای تولید محتوا

مداد نوکی روزانه درباره تولید محتوا مقالات و اخبار متنوعی را به شما می دهد.

مداد نوکی | دنیای زیبای تولید محتوا

مداد نوکی روزانه درباره تولید محتوا مقالات و اخبار متنوعی را به شما می دهد.

  • ۰
  • ۰

برون سپاری

دوستان عزیز این مزلب از سایت "فرصت نت" اینجا نقل می شود. 

فعالیت های بازاریابی که باید برون سپاری کنید.

 آیا تا به حال اتفاق افتاده که در یک رستورانی باشید و با مقدار زیادی غذا مواجه شوید؟ در چنین حالتی معمولاً هر کسی دوست دارد از همه غذاها مصرف کند تا بیشترین لذت را از خوردن آنها به دست آورد. اما آیا این امکان پذیر است؟


به گزارشibazaryabi ، بازاریابی دیجیتال هم دقیقا به همین شکل است.


بازاریابی دیجیتال بسیار گسترده است و تکنیک های فراوانی دارد که هر کدام می تواند شما را بیشتر به موفقیت نزدیک کند.


تیم بازاریابی داخلی شرکت شما نه می تواند از این تکنیک ها دوری کند و نه می تواند همه را یکجا و به درستی انجام دهد. شاید شما احساس کنید که اضافه کردن یک یا دو نفر می‎ تواند نقش مؤثری در پیشبرد کارها داشته باشد، اما آیا آنها قادر خواهند بود همه شکاف های موجود را پر کنند؟




چه زمانی برای برون سپاری بازاریابی شما مناسب است؟ اگر می خواهید به اهداف بازاریابی خود دست یابید، باید ببینید تیم شما ظرفیت آن را دارد یا نه؟


قبل از هر چیزی باید توانایی های تیم داخلی خود را تجزیه و تحلیل کنید و آن را با اهداف بازاریابی و استراتژی خود مقایسه کنید؛ هر جا که کمبود احساس کردید، باید برای آن برنامه ریزی کنید.


برون سپاری کارها می تواند بسیار مؤثرتر از اضافه کردن نیروهای جدید باشد.


برون سپاری می تواند در زمان و هزینه های شما مؤثر باشد و به تیم شما کمک کند روی نقاط قوت خود تمرکز کنند.


در ادامه پنج فعالیت برای برون سپاری بازاریابی که تیم بازاریابی تان را کارآمدتر می کند، آمده است.


مدیریت شبکه های اجتماعی


شبکه های اجتماعی فقط از یک راه برای گذراندن زمان با اعضای خانواده و دوستان به یک ابزار جذاب برای کسب وکارها تبدیل شدند. اگر شما از آنها استفاده نکنید، رقبای شما استفاده خواهند و چه بسا شاهد موفقیت‎ های بسیاری نیز خواهند بود.


تیم شما به راحتی می تواند شروع به استفاده از شبکه های اجتماعی کند، اما آنچه اهمیت دارد این است که تیم شما بتواند بازدهی کافی را از فعالیت در شبکه های اجتماعی خود دریافت کند.


اگر در تیم خود استراتژیست شبکه های اجتماعی و افرادی که می توانند ایده های خارق العاده در تولید محتوای شبکه های اجتماعی ارائه کنند، وجود ندارد، بهتر است به برون سپاری اقدام کنید.


بازاریابی محتوایی


تقریبا غیرممکن است که برندها بتوانند کار بازاریابی محتوایی را به تنهایی انجام دهند، خصوصا زمانی که از انجام بازاریابی محتوایی اهداف مشخصی را در نظر داشته باشید.


یک استراتژی منسجم محتوایی و در کنار آن تولید مقالات وبلاگی منسجم، پست های مهمان و کمپین های ایمیلی فعالیت بسیار زیادی را از مخاطبان می طلبد.


با همکاری با یک سازمان خارجی می توانید به راحتی به ایجاد، توزیع و تجزیه و تحلیل محتوای خود بپردازید.


از آنجا که برندها نمی توانند به طور پیوسته این کار را انجام دهند، همکاری با یک سازمان خارجی می تواند بهترین استراتژی باشد.


روابط عمومی


این روزها روابط عمومی با شکل گیری بازاریابی محتوایی و شبکه های اجتماعی به سادگی امکان پذیر نیست.


مدیران روابط عمومی نیازمند حفظ و مدیریت روابط خود با روزنامه نگاران، تأثیرگذاران و خبرنگاران مشهور هستند.


این کار برای تیم شما اگر تخصص و شبکه ارتباطی مناسب را نداشته باشند، بسیار سخت خواهد بود.


بنابراین همکاری با شرکتی که به صورت تخصصی روی این موضوع کار می کند، بسیار مناسب و ایده آل به نظر می رسد.


تولید محتوای ویدئویی


تحقیقات نشان می دهند که در چند سال اخیر بازاریابی ویدئویی بیش از سایر انواع بازاریابی مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است، در واقع کاربران به ویدئو بیشتر از سایر انواع محتوا علاقه دارند. همین موضوع باعث شده است که بازاریابی ویدئویی اینچنین در میان کسب وکارها محبوب باشد.


انجام این کار توسط تیم بازاریابی داخلی تان بسیار سخت و پیچیده است چون شما به ابزار و امکانات بسیاری نیاز خواهید داشت تا یک ویدئوی خوب تولید کنید.


امور فنی و توسعه سایت


ممکن است شما وب سایت آماده ای داشته باشید و کار خود را شروع کرده اید، اما کار به اینجا ختم نمی شود؛ شما با گذشت زمان به مشکلات فنی برخواهید خورد. یا براساس تجزیه و تحلیل های مختلف، تیم بازاریابی شما متوجه خواهد شد که نیازمند تغییراتی در طراحی سایت یا تجربه کاربری آن است.


اگر شما این کار را برون سپاری کنید، تیم بازاریابی سریعا خواهد توانست به خواسته های خود دست یابد.


نتیجه گیری


اگر لیست فعالیت های تیم بازاریابی شما بیش از اندازه طولانی باشد، آنها قادر به اولویت بندی و انجام آنها نخواهند بود.


لذا برون سپاری بازاریابی، برخی از مسئولیت هایی که وقت گیر، اما ضروری هستند، می تواند نقش مؤثری در موفقیت تیم بازاریابی شما داشته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی