مداد نوکی | دنیای زیبای تولید محتوا

مداد نوکی روزانه درباره تولید محتوا مقالات و اخبار متنوعی را به شما می دهد.

مداد نوکی | دنیای زیبای تولید محتوا

مداد نوکی روزانه درباره تولید محتوا مقالات و اخبار متنوعی را به شما می دهد.

۲۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


دوستان عزیز این مطلب از سایت "پی جو" اینجا آمده است

۷ نکته درباره بازاریابی محتوا

چکیده:
بازاریاب‌های موفق محتوا خود را درگیر یک حیطه تخصصی نمی‌‌کنند؛ حتی اگر با آن حیطه به موفقیت بسیاری رسیده باشند. سعی آن‌ها بر این است که محتواهای مختلفی تولید کرده و فرمت‌های مختلف تصویری،‌ مثل عکس و ویدیو را در آن بگنجانند.
۷ نکته درباره بازاریابی محتوا
 
کارآفرینان معمولا اولین بازاریاب‌های یک برند هستند. به‌طور متوسط در حدود ۲۸ درصد از کل بودجه بازاریابی یک سازمان خرج بازاریابی محتوا می‌شود و آن را تبدیل به یکی از چشمگیرترین استراتژی‌های بازاریابی می‌کند. درواقع مطالعات نشان داده‌اند که بازاریابی محتوا بیشترین بازگشت سرمایه را نیز دارا است.
بااین‌حال بدیهی است که تمام بازاریاب‌های محتوا از موفقیت یکسانی برخوردار نیستند. ممکن است بتوانید ۲۸ درصد از بودجه بازاریابی شرکتی را در اختیار داشته باشید، اما چگونه می‌خواهید از آن به شکلی موثر استفاده کنید؟
من آن‌قدر خوش‌شانس بوده‌ام که وارد دنیای بازاریابی محتوا شوم، شرکتی در این زمینه راه‌اندازی کنم و با برخی از حرفه‌ای‌ترین افراد این صنعت ارتباط داشته باشم. متوجه شده‌ام که بازاریاب‌های موفق محتوا این هفت کار را به روش متفاوتی نسبت به دیگران انجام می‌دهند:
۱.پژوهش در مورد مخاطب
همه‌چیز با شناخت درست مخاطب شروع می‌شود و موفق‌ترین بازاریاب‌های محتوا آن‌هایی هستند که این مرحله از کارشان را جدی می‌گیرند. اغلب بازاریاب‌های محتوا کارشان را با بررسی اولیه مشتریان یا پژوهشی در مورد مخاطبان احتمالی‌شان شروع می‌کنند، اما بازاریاب‌های موفق محتوا می‌خواهند همه‌چیز را در مورد جمعیت هدف خود بدانند.
آن‌ها می‌خواهند از نیازها و خواسته‌های مخاطبان خود سر در آورند و بدانند آن‌ها چگونه وقت می‌گذرانند و چه محتوایی می‌خواهند. از این مهم‌تر، بازاریاب‌های موفق محتوا پژوهش‌های خود را بر پایه‌ فرضیات اولیه‌شان بنا نمی‌کنند؛ در عوض آن فرضیه‌ها را به چالش می‌کشند تا بر تعصبات خود چیره شده و به حقیقت نزدیک شوند.
۲. سرمایه‌گذاری
آن ۲۸ درصدی را که قبلا گفتیم به خاطر دارید؟ بازاریاب‌های موفق محتوا این پول را به روش متفاوتی خرج می‌کنند.
آن‌ها سعی می‌کنند محتوای باکیفیت‌تری تولید کنند و به کمیت کار نداشته باشند. به‌عنوان‌مثال اگر آن‌ها ۲۸۰۰ دلار بودجه داشته باشند، چهار محتوای ۷۰۰ دلاری فوق‌العاده تولید می‌کنند درحالی‌که بازاریاب‌های دیگر ۵۶ محتوای ۵۰ دلاری بی‌کیفیت یا درنهایت معمولی تولید می‌کنند.
۳. شبکه‌سازی
برخی از بازاریاب‌های محتوا هم‌ زمان خود را صرف تولید کرده و روی کارهایی که درنهایت باعث ایجاد و پخش محتوایشان می‌شوند، تمرکز می‌کنند. شاید به نظر این روش کارآمدترین روش استفاده از زمان به نظر برسد، اما بازاریاب‌های موفق محتوا کمی از وقتشان را به شبکه‌سازی حرفه‌ای نیز اختصاص می‌دهند.
رویکردهای مختلفی در بازاریابی محتوا وجود دارد که هیچ‌کدام از آن‌ها صحیح یا غلط نیستند. اگر می‌خواهید بیشترین تاثیر ممکن را روی مخاطبان خود بگذارید،‌ از دیگران درس بگیرید، ‌با نویسندگان مهمان کارکنید، با دیگر ناشران و بازاریاب‌های محتوا ارتباط برقرار کرده و شبکه‌سازی کنید و ایده‌های مختلفی را اعمال کنید.
۴. افزایش ارزش ارائه‌شده به مخاطبان
آیا ترجیح می‌دهید ۱۰۰ دلار به ازای یک وعده غذا بپردازید یا این پول را درازای خدماتی که به مدت یک هفته هر سه وعده غذایی روزانه‌تان را درب منزل به شما تحویل می‌دهد بپردازید؟
پاسخ سوال مشخص است زیرا تفاوت قیمتی بسیار فاحشی وجود دارد. اما نکته اینجا است که بازاریاب‌های موفق محتوا می‌دانند که چطور باید بودجه‌شان را به‌اصطلاح کش بدهند و بیشترین ارزش ممکن را از هر محتوای تولیدی دریافت کنند.
اولویت نخست آن‌ها این است که محتوایی باارزش همیشگی تولید کنند و سپس سعی می‌کنند هرازگاهی به آن محتوا سری بزنند و بعضا تغییرش دهند تا از بودجه‌ای که صرف آن شده نهایت استفاده را ببرند.
۵. تنوع‌گرایی
بازاریاب‌های موفق محتوا خود را درگیر یک حیطه تخصصی نمی‌‌کنند؛ حتی اگر با آن حیطه به موفقیت بسیاری رسیده باشند. سعی آن‌ها بر این است که محتواهای مختلفی تولید کرده و فرمت‌های مختلف تصویری،‌ مثل عکس و ویدیو را در آن بگنجانند.
این رویکرد باعث جلب‌توجه مخاطبان و همچنین تکراری نشدن خود بازاریاب‌ها می‌شود.
۶. آزمایش کردن
زمانی که بیشتر بازاریاب‌های محتوا الگوی کارآمدی پیدا می‌کنند، همان را به کار می‌بندند و رهایش نمی‌کنند. به‌عنوان‌مثال،‌ اگر آن‌ها تعداد پست‌های مشخصی با سبک و سیاقی خاص در هفته ارسال کرده باشند،‌ احتمالا همین رویکرد را در هفته‌های آتی نیز در پیش می‌گیرند تا بتوانند بازگشت سرمایه خود را حفظ کنند.
اما بازاریاب‌های موفق می‌دانند که حفظ بازگشت سرمایه برایشان کافی نیست و باید به شکلی فعال آن را افزایش دهند. به همین دلیل است که بیشتر بازاریاب‌های موفق در زمینه محتوا همواره به آزمون‌وخطا می‌پردازند و سعی می‌کنند فرمت‌های جدیدی برای پست‌هایشان پیدا کنند که مخاطب انتظارشان را نداشته باشد و جذب شود. البته این مسئله ریسک‌هایی نیز دارد و همیشه نتیجه‌بخش نیست،‌ اما حداقل مانع از این می‌شود که بازاریاب درگیر یک چرخه باطل شود.
۷. تحلیل و بررسی
درنهایت، بازاریاب‌های موفق محتوا می‌دانند که نباید موفقیتشان را بر اساس مولفه‌های شخصی‌شان ارزیابی کنند. آن‌ها به اعداد و ارقام توجه می‌کنند. به تحلیل‌هایی می‌پردازند که آن‌ها را از درستی و کارآمدی استراتژی‌شان مطمئن سازد. آن‌ها نمی‌خواهند با خوش‌خیالی فکر کنند که مخاطبانشان دارند از محتوای تولیدی آن‌ها لذت می‌برند، بلکه سوال می‌پرسند تا مطمئن شوند. آن‌ها پایه و اساس کارشان را بر معیار پرزرق‌وبرق و مثبتی که دارند بنا نمی‌کنند،‌ لکه کاوشی عمیق می‌کنند، فرضیه‌هایشان را می‌سنجد تا نتایجی مطمئن به دست آورند و سپس بر اساس این نتایج به بازاریابی محتوا می‌پردازند و کارشان را ادامه می‌دهند.
تابه‌حال از خود پرسیده‌اید که آیا از تمام ظرفیت و توانایی‌تان برای استراتژی محتوایی خود استفاده کرده‌اید یا خیر؟ آیا احساس کرده‌اید که رقبایتان عملکرد بهتری نسبت به شما دارند؟
یکی از حسن‌های بازاریابی محتوا ماهیت طولانی‌مدت آن است. کاری که در مدت یک هفته انجام می‌دهید در مقابل کاری که در طول سال انجام می‌دهید، رنگ می‌بازد. همیشه وقت دارید که تغییراتی در رویکردتان ایجاد کنید؛ پس از زمان استفاده کنید تا استراتژی بهتری ایجاد کرده و با استفاده از بازاریابی محتوا در رتبه بهتری قرار بگیرید.

  • زینب بهمن
  • ۰
  • ۰


دوستان عزیز این مطلب از این سایت اینجا آمده است

قوانین موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی

قانون گوش دادن
موفقیت در استفاده از بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی مستلزم بیشتر گوش دادن و کمتر حرف زدن است. نظرات مخاطبین هدف خود را بخوانید و در گفتگوهای آنها شرکت کنید تا متوجه شوید چه چیزی بیشترین اهمیت را برای آنها دارد. تنها در این صورت است که شما می توانید محتوا تولید کنید و با افرادی که به دنبال دریافت ارزش هستند، مکالمه برقرار کنید.
 
قانون تمرکز
بهتر است متخصص باشید تا همه فن حریف. در زمینه بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی استراتژی های متمرکز بر روی ساخت یک برند قوی در مقایسه با استراتژی های کلی و همگانی شانس بیشتری برای موفقیت دارند.
قانون کیفیت
کیفیت همیشه از کیفیت مهم تر است. داشتن تنها هزار مخاطب آنلاین که محتوای شما را مطالعه می کنند و در مورد آن با مخاطبین حرف می زنند بهتر از داشتن 10 هزار مخاطبی است که بلافاصله بعد از یک بازخورد با شما در فضای مجازی ناپدید می شوند.
قانون صبر
موفقیت در زمینه بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی یک شبه اتفاق نمی افتد. محتوایی که تولید می کنیم باید ویروسی شود تا بتواند به ابزاری مفید جهت بازاریابی کالای ما تبدیل گردد. برای ویروسی شدن نیز به زمان نیاز است.
قانون ترکیب
اگر شما یک محتوای کیفی سرگرم کننده را به اشتراک بگذارید و تلاش کنید مخاطبین آنلاین خود را به دنبال کنندگان کیفیت تبدیل کنید، آنها نیز در توئیتر و فیس بوک و لینکدین و وبلاگ های شخصی خود آن را با مخاطبین شخصی خود به اشتراک می گذارند.
این به اشتراک گذاری محتوای شما درهای جدیدی از موتورهای جستجو و کلمه های کلیدی به روی شما باز می کند. این درهای جدید می تواند صدها بلکه هزاران راه بالقوه برای افراد باشند تا بتوانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.
قانون تاثیر
برای پیدا کردن موارد تاثیرگذار آنلاین بر بازارتان که مخاطبینی کیفی داشته و به محصولات و خدمات و کسب و کار شما علاقه مند هستند وقت بگذارید. به آنها به صورت آنلاین متصل بوده و سعی در ایجاد ارتباط با آنها داشته باشید.
اگر خود را به صورت یک منبع معتبر و پر از اطلاعات به آنها معرفی کنید، آنها نیز ممکن است محتوای شما را با کاربران خود به اشتراک بگذارند که این اتفاق، کسب و کار شما را به جامعه بزرگ تری از مخاطبان معرفی می کند.
قانون ارزش
اگر شما تمام وقت خود را برای تبلیغ و ترویج کالا یا خدمات خود در شبکه های اجتماعی صرف کنید، زمانی می رسد که افراد دیگر به شما توجه نخواهند کرد. شما باید برای سخنان خود ارزش قائل شوید. سعی کنید کمتر بر روی مکالمه و بیشتر بر روی خلق محتوای سرگرم کننده و توسعه روابط با تاثیرگذاران آنلاین بپردازید. مطمئن به وقتش این افراد برای کسب و کار شما یک کاتالیزور در بازاریابی دهان به دهان خواهند شد.
قانون تشکر
شما نباید کسی را که به صورت شخصی به شما دست یاری می دهد نادیده بگیرید. پس به صورت آنلاین هم این اشخاص را نادیده نگیرید. ایجاد ارتباط یکی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت در شبکه های اجتماعی است، بنابراین همیشه قدردان کسی که دست یاری به سوی شما دراز می کند باشید.
قانون دسترسی
بعد از انتشار محتوا، ناپدید نشوید! برای مخاطبین خود در دسترس باشید. بدین معنا که شما نیاز دارید به صورت مستمر همراه با تولید محتوا در گفتگوهای مربوطه نیز شرکت داشته باشید. مخاطبین آنلاین می توانند بسیار بی ثبات عمل کرده و در صورتی که برای هفته ها یا ماه ها ناپدید شوید، جایگزینی به جای شما انتخاب کنند.
قانون مقابله به مثل
شما نمی توانید از دیگران انتظار داشته باشید که محتوای شما را به اشتراک گذاشته و راجع به آن صحبت کنند در حالی که شما همین کار را برای آنها انجام نمی دهید. بنابراین، بخشی از زمان صرف شده بر روی شبکه های اجتماعی باید به تمرکز بر روی به اشتراک گذاری و گفتگو درباره محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران اختصاص یابد.

  • زینب بهمن
  • ۰
  • ۰



دوستان عزیز این مطلب از سایت "تی نیوز" اینجا آمده است

اینفوگرافیک | سهم زنان از دانشگاه های هر استان چقدر است؟
دریافت خبر : جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 10:55
اینفوگرافیکسهمزنانازدانشگاههایهراستانچقدراست؟
در اینفوگرافیک زیر سهم زنان از تعداد کل دانشجویان کشور را به تفکیک استان ها مشاهده می کنید. بر اساس این داده ها، 46درصد از کل دانشجویان کشور را زنان تشکیل می دهند. استان های مرکزی، اصفهان و چهارمحال و بختیاری بیشترین نسبت دانشجوی زن به کل را دارا هستند.

  • زینب بهمن
  • ۰
  • ۰


دوستان عزیز این مطلب از سایت  "گویا آی تی"  اینجا آمده است


آموزش ایمیل مارکتینگ: ۷ روش برای رشد و تقویت استراتژی های ایمیل مارکتینگ شما
 
پنج شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ , ۲۱:۰۰
برای اینکه استراتژی ایمیل مارکتینگ موفقی داشته باشید، باید همیشه برای مشتری ارزش آفرین باشید و روش های خود را به طور مستمر به منظور کسب بهترین نتایج جرح و تعدیل کنید. اگر می خواهید که شاهد رشد و تقویت استراتژی ایمیل مارکتینگ خود باشید، باید روشهایی که در این مقاله از سلسله مقالات آموزش ایمیل مارکتینگ به ذکر آنها می پردازیم را امتحان کنید.
تبلیغات
گیفت کارت
خرید فیفا پوینت
گویا آی تی
چندین دهه از ورود ایمیل و ایمیل مارکتینگ به جمع ابزارهای بازاریابی می گذرد، اما فقط استراتژیهای ایمیل مارکتینگ پیچیده تر شده است. یک استراتژی موفق برای ایمیل مارکتینگ به سادگی ارسال انبوه اطلاعات و پیام های ترویجی نیست؛ هرچند که این هم یکی از مولفه های ایمیل مارکتینگ است. در یک استراتژی موفق، برای کسب نتیجه از بازاریابی ایمیلی خود باید به مشتری منفعت ارائه کنید یا اصطلاحاً ارزش آفرین باشید و به منظور دستیابی به بهترین نتایج، استراتژی های خود را پیوسته جرح و تعدیل کنید. آنچه در ادامه این مطلب از مطالب آموزش ایمیل مارکتینگ می آید، شرح هفت روش برای رشد و تقویت استراتژی ایمیل مارکتینگ شما است.
1. از هر طریقی که می توانید، آدرس ایمیل جمع آوری کنید
اگر به درستی کار کرده باشید، همین الآن باید یک فرم در وبلاگ خود تعبیه کرده باشید که آدرس ایمیل مخاطبان علاقمند را جمع آوری می کند. در کنار این فرم، از فرم های پاپ آپ و تبلیغات درون سایتی استفاده کنید تا آدرس های بیشتری را به دست بیاورید. به علاوه، می توانید از رسانه های اجتماعی هم کمک بگیرید و فرم های خود یا لینکی که به صفحه فرود سایت شما ختم می شود را در آنها منتشر کنید. در عین حال، توجه کنید که همانطور که قبلاً هم در یک مقاله مجزا به طور مفصّل توضیح داده ایم، خرید فهرست های ایمیل به سود شما نخواهد بود.
1. برای فُرواردکردن محتوا انگیزه ایجاد کنید
آیا ایمیل های زنجیره ای را به خاطر می آورید؟ اینها همان ایمیل هایی بودند که با کمک استراتژی های خاصی دریافت کننده ایمیل را ترغیب می کردند تا ایمیلی که دریافت کرده را برای همه مخاطبان خود فُروارد کند. ارسال کنندگان این دسته از ایمیل ها بنا به دلایلی به هدف خود می رسیدند و برای مدتی که زیاد هم از آن نگذشته است، حجم انبوهی از آنها را در اینباکس کاربران می دیدیم.
امروز هم از این ایده می توان استفاده کرد، البته باید به درستی و سنجیده تر عمل کنیم. اگر به مخاطبان خود برای فُرواردکردن ایمیل هایتان دلیل خوبی بدهید، آنها این کار را انجام می دهند. به عنوان مثال، برای مشترکانی که ایمیل شما را به دوستان خود ارسال می کنند یک کوپن تخفیف ۱۰ درصدی در نظر بگیرید. غالباً مردم برای دستیابی به چنین پیشنهاداتی از دل و جان مایه می گذارند.
1. ارائه پیشنهادات ویژه، تخفیف و آیتم های رایگان
برای مقابله با جمعیت روزافزونی که ایمیل های ترویجی را به عنوان اسپم یا هرزنامه نشانه گذاری می کنند، با گنجاندن پیشنهادات ویژه، کوپن های تخفیف و آیتم های رایگان به مشتریان خود نشان بدهید که ایمیل های شما ارزش حضور در اینباکس آنها را دارند.
1. در بخش فرستنده از اسم اشخاص حقیقی استفاده کنید
با استفاده از اسم های واقعی به جای آدرس شرکت، در بخش from ایمیل هایی که ارسال می کنید تنوع ایجاد کنید. البته این کار به آن معنی نیست که هرگز نباید با عنوان شرکت خود ایمیل بفرستید. در واقع، این یکی از بخش های مهم برندسازی است. با این وجود، مردم اشتیاق دارند که در اینترنت ارتباطات انسانی داشته باشند و ارسال ایمیل از طرف یک انسان واقعی می تواند برای شما مزایای فراوانی را به همراه داشته باشد. به عنوان نمونه، ارسال ایمیل از طرف یک شخص امکان پاسخ مخاطبان به ایمیل را فراهم می کند. هنگامی که مشتری، از فلان فلانی، مدیر بازاریابی شرکت شما پیامی دریافت می کند، نه تنها این را به عنوان یک تجربه کاربری فوق العاده در نظر می گیرد، بلکه فرصت ارزشمندی برای ارائه بازخورد از طریق پاسخ به ایمیل برای وی فراهم می شود.
1. امضای ایمیل های خود را به یک فراخوان به عمل تبدیل کنید
امضای شما در انتهای ایمیل به عنوان بخشی از استراتژی برندسازی تان باید طرح منسجم و یکپارچه ای داشته باشد و باید در پایان تک تک ایمیل هایی که ارسال می کنید وجود داشته باشد. به منظور بهره برداری بیشتر از این بخش، بهتر است که آن را به یک فراخوان به عمل یا Call to Action تبدیل کنید.
به عنوان مثال، پس از آنکه در انتهای ایمیل، نام شرکت خود را درج کردید، با عبارت «برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید» به صفحه اصلی سایت لینک بدهید. حالا شما یک امضای ایمیل دارید که به عنوان یک فراخوان به عمل دائمی عمل می کند.
1. محتوای ایمیل خود را پویاتر کنید
از ارسال ایمیل های تک بعدی و خشک خودداری کنید. در کنار اینکه می توانید محتوای خود را از نظر ظاهری جذاب تر کنید، سعی کنید که محتوای هر ایمیل را متناسب با مخاطبانی که آن را دریافت می کنند شخصی سازی کنید. مثلاً می توانید ایمیل های خود را به دو بخش تقسیم کنید (بخش بندی در ایمیل مارکتینگ) و یک ایمیل را به افرادی ارسال کنید که قبلاً از شما خرید داشته اند و یک لینک هم به یک پیش نمایش اختصاصی از پیشنهادهای آتی در آن بگنجانید. ایمیل دیگر را می توانید برای افرادی ارسال کنید که قبلاً هیچ خریدی نداشته اند و می تواند حاوی یک تخفیف وسوسه انگیز برای افرادی باشد که اولین خریدشان را انجام می دهند.
1. تبلیغ و ترویج متقابل ایمیل و رسانه های اجتماعی
یکی از بهترین روشها برای جمع آوری آدرس ایمیل و گسترده تر کردن دامنه ایمیل مارکتینگ، ترویج ایمیل مارکتینگ به کمک رسانه های اجتماعی است. این کار امکان و کیفیت تعامل را تقویت می کند و به شما اجازه می دهد تا با پیام های صمیمانه تری با مخاطبان خود ارتباط داشته باشید و کاربران را ترغیب کنید تا محتوای ایمیل را با دیگران به اشتراک بگذارند.
آسانترین روش برای پیوند دادن این دو این است که آیکُن های لینک شده به صفحات خود در رسانه های اجتماعی را در ایمیل های خود قرار دهید و سپس از مشترکان فهرست ایمیل مارکتینگ خود بخواهید که عضو این صفحات شده، در آنها فعالیت کنند و محتوای شما را به اشتراک بگذارند. برای تشویق مشترکان خود، مزایایی مانند کوپن های تخفیف و پیشنهادات خاص بیشتری را برای آنها در نظر بگیرید.
ایمیل و رسانه های اجتماعی دو نوع از قدرتمندترین روش های ارتباطی در جهان هستند که ترکیب آنها در یک طرح بازاریابی متقابل می تواند همان چیزی باشد که برای رشد مضاعف نتایج ایمیل مارکتینگ خود به آن نیاز دارید.
نظر شما چیست؟ شما چه ایده های بکر و نابی دارید؟ لطفا ایده ها و نظرات خود درباره مقالات آموزش ایمیل مارکتینگ را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

  • زینب بهمن
  • ۰
  • ۰


دوستان عزیز این مطلب از سایت "بهینگی" اینجا آمده است


اینفوگرافیک : اشتباهاتی که استارتاپ ها را از بین می برد!

برای مشاهده ی اینفوگرافیک به صورت واضح تر بر روی آن کلیک کنید.
بی شک بسیاری از افراد جامعه که در دانشگاه، محل کسب و کار، مدارس و مغازه این واژه را شنیده اند. اما به راستی استارتاپ چیست؟ معنی و مفهوم آن به چه صورت است و در کجا کاربرد دارد.
استارتاپ چیست؟
استارتاپ یا استارت آپ از واژه ی انگلیسی Startup گرفته شده است و اگر بخواهیم آن را به طور مستقیم به فارسی ترجمه کنیم، می توان نوپا را برای ترجمه آن در نظر گرفت.
تعاریف نادرست از استارتاپ
بسیاری از موارد تعاریف نادرستی از استارتاپ بیان می کنند. به طور مثال استارتاپ را یک رویداد کارآفرینی می دانند یا یک وبسایت یا نرم افزار می دانند در مواردی هم آن را یک شرکت یا موسسه در حال درآمد زایی در نظر می گیرند، اما همه این تعاریف نادرست است.
تعریف نویسندگان و محققان از استارتاپ
بسیاری از نویسندگان و پژوهش گران که در این حوزه فعالیت دارند مانند استیو بلنک بر این باورند که «استارتاپ یک سازمان موقتی است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرار پذیر و مقیاس پذیر بوجود آمده است.»
پس با توجه به این تعریف استارتاپ سازمانی است که به طور موقت شکل می گیرد و برای اینکه یک مدل کسب و کار جدید شکل دهد، فعالیت می کند.
همانطور که مشاهده می شود در این تعریف تاکید بر حوزه ی فعالیت خاصی ندارد و صرفاً به کسب و کار اشاره می کند اما به علت فعالیت بیشتر استارتاپ ها در حوزه ی تکنولوژی و فناوری اطلاعات، گاهی این ذهنیت به وجود می آید که استارتاپ باید در این حوزه ها باشد ولی باز هم این دیدگاه نادرست است.
در سال های اخیر شاهد رشد استارتاپ ها در ایران بوده ایم که توسط دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود و در حوزه های مختلف سبب به اجرا در آمدن ایده های نوپا می شود.

  • زینب بهمن
  • ۰
  • ۰


دوستان عزیز این مطلب از این سایت   اینجا آمده است



آموزش ایمیل مارکتینگ: ۷ روش برای رشد و تقویت استراتژی های ایمیل مارکتینگ شما
 
پنج شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ , ۲۱:۰۰
برای اینکه استراتژی ایمیل مارکتینگ موفقی داشته باشید، باید همیشه برای مشتری ارزش آفرین باشید و روش های خود را به طور مستمر به منظور کسب بهترین نتایج جرح و تعدیل کنید. اگر می خواهید که شاهد رشد و تقویت استراتژی ایمیل مارکتینگ خود باشید، باید روشهایی که در این مقاله از سلسله مقالات آموزش ایمیل مارکتینگ به ذکر آنها می پردازیم را امتحان کنید.
تبلیغات
گیفت کارت
خرید فیفا پوینت
گویا آی تی
چندین دهه از ورود ایمیل و ایمیل مارکتینگ به جمع ابزارهای بازاریابی می گذرد، اما فقط استراتژیهای ایمیل مارکتینگ پیچیده تر شده است. یک استراتژی موفق برای ایمیل مارکتینگ به سادگی ارسال انبوه اطلاعات و پیام های ترویجی نیست؛ هرچند که این هم یکی از مولفه های ایمیل مارکتینگ است. در یک استراتژی موفق، برای کسب نتیجه از بازاریابی ایمیلی خود باید به مشتری منفعت ارائه کنید یا اصطلاحاً ارزش آفرین باشید و به منظور دستیابی به بهترین نتایج، استراتژی های خود را پیوسته جرح و تعدیل کنید. آنچه در ادامه این مطلب از مطالب آموزش ایمیل مارکتینگ می آید، شرح هفت روش برای رشد و تقویت استراتژی ایمیل مارکتینگ شما است.
1. از هر طریقی که می توانید، آدرس ایمیل جمع آوری کنید
اگر به درستی کار کرده باشید، همین الآن باید یک فرم در وبلاگ خود تعبیه کرده باشید که آدرس ایمیل مخاطبان علاقمند را جمع آوری می کند. در کنار این فرم، از فرم های پاپ آپ و تبلیغات درون سایتی استفاده کنید تا آدرس های بیشتری را به دست بیاورید. به علاوه، می توانید از رسانه های اجتماعی هم کمک بگیرید و فرم های خود یا لینکی که به صفحه فرود سایت شما ختم می شود را در آنها منتشر کنید. در عین حال، توجه کنید که همانطور که قبلاً هم در یک مقاله مجزا به طور مفصّل توضیح داده ایم، خرید فهرست های ایمیل به سود شما نخواهد بود.
1. برای فُرواردکردن محتوا انگیزه ایجاد کنید
آیا ایمیل های زنجیره ای را به خاطر می آورید؟ اینها همان ایمیل هایی بودند که با کمک استراتژی های خاصی دریافت کننده ایمیل را ترغیب می کردند تا ایمیلی که دریافت کرده را برای همه مخاطبان خود فُروارد کند. ارسال کنندگان این دسته از ایمیل ها بنا به دلایلی به هدف خود می رسیدند و برای مدتی که زیاد هم از آن نگذشته است، حجم انبوهی از آنها را در اینباکس کاربران می دیدیم.
امروز هم از این ایده می توان استفاده کرد، البته باید به درستی و سنجیده تر عمل کنیم. اگر به مخاطبان خود برای فُرواردکردن ایمیل هایتان دلیل خوبی بدهید، آنها این کار را انجام می دهند. به عنوان مثال، برای مشترکانی که ایمیل شما را به دوستان خود ارسال می کنند یک کوپن تخفیف ۱۰ درصدی در نظر بگیرید. غالباً مردم برای دستیابی به چنین پیشنهاداتی از دل و جان مایه می گذارند.
1. ارائه پیشنهادات ویژه، تخفیف و آیتم های رایگان
برای مقابله با جمعیت روزافزونی که ایمیل های ترویجی را به عنوان اسپم یا هرزنامه نشانه گذاری می کنند، با گنجاندن پیشنهادات ویژه، کوپن های تخفیف و آیتم های رایگان به مشتریان خود نشان بدهید که ایمیل های شما ارزش حضور در اینباکس آنها را دارند.
1. در بخش فرستنده از اسم اشخاص حقیقی استفاده کنید
با استفاده از اسم های واقعی به جای آدرس شرکت، در بخش from ایمیل هایی که ارسال می کنید تنوع ایجاد کنید. البته این کار به آن معنی نیست که هرگز نباید با عنوان شرکت خود ایمیل بفرستید. در واقع، این یکی از بخش های مهم برندسازی است. با این وجود، مردم اشتیاق دارند که در اینترنت ارتباطات انسانی داشته باشند و ارسال ایمیل از طرف یک انسان واقعی می تواند برای شما مزایای فراوانی را به همراه داشته باشد. به عنوان نمونه، ارسال ایمیل از طرف یک شخص امکان پاسخ مخاطبان به ایمیل را فراهم می کند. هنگامی که مشتری، از فلان فلانی، مدیر بازاریابی شرکت شما پیامی دریافت می کند، نه تنها این را به عنوان یک تجربه کاربری فوق العاده در نظر می گیرد، بلکه فرصت ارزشمندی برای ارائه بازخورد از طریق پاسخ به ایمیل برای وی فراهم می شود.
1. امضای ایمیل های خود را به یک فراخوان به عمل تبدیل کنید
امضای شما در انتهای ایمیل به عنوان بخشی از استراتژی برندسازی تان باید طرح منسجم و یکپارچه ای داشته باشد و باید در پایان تک تک ایمیل هایی که ارسال می کنید وجود داشته باشد. به منظور بهره برداری بیشتر از این بخش، بهتر است که آن را به یک فراخوان به عمل یا Call to Action تبدیل کنید.
به عنوان مثال، پس از آنکه در انتهای ایمیل، نام شرکت خود را درج کردید، با عبارت «برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید» به صفحه اصلی سایت لینک بدهید. حالا شما یک امضای ایمیل دارید که به عنوان یک فراخوان به عمل دائمی عمل می کند.
1. محتوای ایمیل خود را پویاتر کنید
از ارسال ایمیل های تک بعدی و خشک خودداری کنید. در کنار اینکه می توانید محتوای خود را از نظر ظاهری جذاب تر کنید، سعی کنید که محتوای هر ایمیل را متناسب با مخاطبانی که آن را دریافت می کنند شخصی سازی کنید. مثلاً می توانید ایمیل های خود را به دو بخش تقسیم کنید (بخش بندی در ایمیل مارکتینگ) و یک ایمیل را به افرادی ارسال کنید که قبلاً از شما خرید داشته اند و یک لینک هم به یک پیش نمایش اختصاصی از پیشنهادهای آتی در آن بگنجانید. ایمیل دیگر را می توانید برای افرادی ارسال کنید که قبلاً هیچ خریدی نداشته اند و می تواند حاوی یک تخفیف وسوسه انگیز برای افرادی باشد که اولین خریدشان را انجام می دهند.
1. تبلیغ و ترویج متقابل ایمیل و رسانه های اجتماعی
یکی از بهترین روشها برای جمع آوری آدرس ایمیل و گسترده تر کردن دامنه ایمیل مارکتینگ، ترویج ایمیل مارکتینگ به کمک رسانه های اجتماعی است. این کار امکان و کیفیت تعامل را تقویت می کند و به شما اجازه می دهد تا با پیام های صمیمانه تری با مخاطبان خود ارتباط داشته باشید و کاربران را ترغیب کنید تا محتوای ایمیل را با دیگران به اشتراک بگذارند.
آسانترین روش برای پیوند دادن این دو این است که آیکُن های لینک شده به صفحات خود در رسانه های اجتماعی را در ایمیل های خود قرار دهید و سپس از مشترکان فهرست ایمیل مارکتینگ خود بخواهید که عضو این صفحات شده، در آنها فعالیت کنند و محتوای شما را به اشتراک بگذارند. برای تشویق مشترکان خود، مزایایی مانند کوپن های تخفیف و پیشنهادات خاص بیشتری را برای آنها در نظر بگیرید.
ایمیل و رسانه های اجتماعی دو نوع از قدرتمندترین روش های ارتباطی در جهان هستند که ترکیب آنها در یک طرح بازاریابی متقابل می تواند همان چیزی باشد که برای رشد مضاعف نتایج ایمیل مارکتینگ خود به آن نیاز دارید.

  • زینب بهمن
  • ۰
  • ۰


دوستان عزیز این مطلب از سایت "بلاگد"   اینجا آمده است


هشت روش یافتن منابع برای موضوعات محتوای وبلاگ شما
بازاریابی محتوا -
محتوا جزء مهمی از بازاریابی آنلاین است و این که اکثر رقبای شما بر روی بازاریابی محتوایی تمرکز کرده‌اند، شما بهتر است با ایده‌های جدیدی از محتوا ظاهر شوید.

همیشه آسان نیست که برای تولید محتوا ایده‌های جدید داشته باشید. گاهی اوقات صنعتی که در آن هستید بسیار کوچک است یا گاهی اوقات قربانی بلوک نویسنده می‌شوید.
استراتژی‌های این مقاله نه تنها قابل استفاده برای پست‌های وبلاگ هستند، بلکه به شما کمک می‌کنند در موضوعات پادکست‌ها، اینفوگرافی‌ها، کتاب‌های الکترونیکی یا محتواهای دیگر ایده بگیرید.
۱.در گروه‌های فیس بوک عضو شوید
 
فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی است، بنابراین جای تعجب نیست که گروه‌های فیس بوک منبع ثابت ایده‌های جدید است. در گروه‌های مختلف که به کسب و کار شما مرتبط است عضو شوید و در بحث‌ها مشارکت کنید.
اگر یک گروه خاصی را پیدا کردید که برای کسب و کار شما ارزشی ایجاد نمی‌کند، آن را ترک کنید. با مشارکت در بحث‌ها، شما درمی‌یابید که چه سولات و چه موضوعات رایجی مطرح است که به کسب و کار شما نیز مرتبط است.
۲. به مکالمات مخاطب در توئیتر توجه کنید
 
شما باید در صنعت خود در رسانه‌‎های اجتماعی به ویژه توئیتر، به دنبال افراد تاثیر گذار باشید. صفحات رسانه‌های خود را مرور کنید و مقالاتی را که به اشتراک گذاشته‌اند یا توصیه به مطالعه می‌کنند را ببینید. کلیک کنید و ببینید که آیا آن چیزی است که مخاطب شما علاقمند به آن مطالب هستند یا خیر. اگر در یک توئیت خاص تعامل زیادی صورت بگیرد، این یک نشانه عالی است که خوانندگان وبلاگ شما نیز از خواندن آن مطلب لذت خواهند برد.
۳. در انجمن‌ها فعال باشید
 
انجمن‌ها یک منبع عالی برای موضوعات محسوب می‌شود زیرا مکانی است که افراد در آن حضور پیدا می‌کنند تا سوالات خود را مطرح کنند. به سوالاتی که اخیرا جواب‌های زیادی برای آن مطرح شده توجه کنید. این به طور معمول یک نشانه خوبی است زیرا یک موضوع مرتبط با کسب و کار شماست که مردم نیز به آن علاقمندند. امروزه جوامع آنلاین و انجمن‌ها تقریبا در خصوص تمامی موضوعات تشکیل می‌شوند.
 
محتوای خوب و با کیفیتی روی وبسایت تان دارید؟
محتوای خود را با استفاده از کانگورو به مخاطبین بیشتری نشان دهید.
http://congoro.com/?utm_medium=widget&utm_campaign=promote-partners&utm_source=blogad
۴. در ایمیل‌های خود نظرسنجی قرار دهید
 
اگر از روز اول یک لیست ایمیل ایجاد کرده باشید، که از اقدامات اصلی هر کسب و کار است، می‌توانید از مشترکان خود نظرسنجی کنید و دریابید که علاقمند به خواندن چه مطالبی هستند. این منبع می‌تواند اصلی منبع ایده‌های محتوای شما محسوب شود، زیرا این افراد بهترین گزینه برای خرید از محصولات یا استفاده از سرویس شما خواهند بود. شما می‌توانید با یک ایمیل ساده بپرسید ” علاقمند به خواندن چه مطالبی هستید؟” یا با استفاده از یک اپلیکیشن نظرسنجی ایمیل خود را ارسال کنید. این استراتژی به شما کمک می‌کند که محتوایی تولید کنید که خریداران شما با آن ارتباط برقرار می‌کنند و ارزش طول عمر مشتریان شما را افزایش می‌دهد.
۵. در وبلاگ‌های محبوب و مرتبط با صنعت شما، نظرات را بخوانید
هر صنعت، وبلاگ محبوبی دارد. بنابراین ۱۰ وبلاگ برتر را شناسایی کنید که مخاطبان شما بیشتر احتمال دارد مقالات آن‌ها را بخوانند و شروع به نظارت بر نظرات در پست‌های محبوب آن وبلاگ کنید. این افراد همان افرادی هستند که مشتریان بالقوه شما هستند، بنابراین با دسته بندی موضوعات برای سوالات آنان، به شما کمک خواهد کرد تا ترافیک جستجوهای آگاهانه را جذب کنید و اگر افراد به وبلاگ شما مراجعه می‌کنند تا موضوعاتی را بخوانند که به سوالات آنان پاسخ می‌دهد، شانس تبدیل شدن آنان به مشتریان واقعی را افزایش خواهد داد.
۶. از تیم خدمات مشتریان خود سوالات رایج را درخواست کنید
 
هر تیمی که با مشتریات شما به طور روزانه و مستقیم مکالمه دارد منبع خوبی برای محتوای شما محسوب می‌شود. از آن‌ها فهرستی از ده پرسش رایج خدمات مشتریان را درخواست کنید. از طریق آن لیست شما می‌توانید پست‌های بلاگ متعددی تولید کنید. این کار همچنین تعداد سوالات خدمات مشتریان را کاهش خواهد داد زیرا بسیاری از سوالات رایج در وبلاگ شما پاسخ داده شده‌اند.
۷. از طریق آنالیز گوگل، محبوب ترین موضوعات وبلاگ خود را شناسایی کنید
پست‌های قدیمی‌تر موفق در وبلاگ شما می‌توانند منبع خوبی از ایده‌های محتوا باشند. همانطور که اکثر صنایع در طول زمان تغییر کرده و تغییر می‌کنند، موضوعات قدیمی را می‌توان برای زمان حال به روز کرد و دوباره نوشت. اگر به داده‌های گوگل آنالیتیکس توجه کنید می‌توانید پست‌هایی را که بیشترین بازدید را دریافت کرده‌اند و همچنین مطالبی که بیشترین مدت زمان کاربر در آن صفحه صرف کرده است شناسایی کنید. هنگامی که این‌ موارد را شناسایی کردید، به پست خود مراجعه کنید، تعداد کسانی که پست شما را به اشتراک گذاشته‌اند و تعداد نظرات را ملاحظه کنید تا تعیین کنید آیا ارزش بازدید مجدد برای پست‌های آینده را دارد یا خیر.
۸.پیشنهادهای جستجوی گوگل
 
هنگامی که شما در باکس جستجوی گوگل تایپ کنید، همیشه لیستی از پیشنهادات برای شما نمایان می‌شود. با بازی با موضوعات و اصطلاحات مرتبط، اغلب می‌توانید برخی ایده‌های جدید محتوایی تولید کنید. شما باید خلاق باشید و جدا از باکس گوگل فکر کنید ولی اغلب هم می‌توانید از پیشنهادات باکس گوگل ایده بگیرید.
سخن آخر
اگر از راهنمایی‌های بالا استفاده کنید، شما هیچ وقت درگیر موضوعات جدید برای محتوای خود نخواهید شد. هنگامی که یک منبع کامل برای ایده‌های محتوایی خود داشته باشید، به شما این امکان را می‌دهد تا برای علایق مخاطبان خود به اندازه کافی مطلب تهیه کنید. از طریق پلتفرم کانگورو شما می‌توانید مطالبی را که تهیه کرده‌اید در سراسر وب به نمایش بگذارید. بنابراین تمامی تلاش‌های شما برای تولید محتوا نتیجه خواهد داد. پس همین حالا برای صفحه فرود محتوای خود در کانگورو کمپین بسازید تا مخاطب هدف خود را جذب کنید.

  • زینب بهمن
  • ۰
  • ۰

دوستان عزیز این مطلب از سایت "انزل وب" اینجا آمده است


رپورتاژ آگهی : طراحی سایت اختصاصی و سئو
چگونه در موتورهای جستجوگر رتبه یک باشیم
واژه سئو برگرفته از Search Engine Optimization که در حقیقت به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است. طراحی سایت به تنهایی نمی تواند برای جذب مشتری بیشتر به شما کمک کند ازآنجائیکه بیشتر مردم در جستجوی مطالب مورد نظر خود تنها به صفحه یک اکتفا می کنند.قرارگرفتن در صفحات برتر گوگل از اهمیت خاصی برخوردار بوده و رقابت زیادی برای آن وجود دارد به همین دلیل سئو سایت یک امر مهم در دنیای اینترنت به شمار می رود. گوگل برای رتبه بندی سایت ها بر اساس الگوریتم های مختلفی به سایت ها نمره می دهد و هرچه نمره یک وب سایت بالاتر باشد جایگاه بهتری در موتورهای جستجوگر خواهد داشت.
هر وب سایتی که جایگاه اول را در موتورهای جستجوگر دارد توانسته است تمامی الکوریتم های گوگل را رعایت نماید.یکی از عواملی که تاثیر بسزایی در رتبه بندی سایت ها دارد مطالب مرتبط و محتوا ی مفید سایت است. کلید واژه هایی که کاربران برای رسیدن به وب سایت مورد نظر استفاده می کنند بسیار مهم است زیرا کاربران را یه سایت شما هدایت میکند.گرافیک سایت،سرعت وب سایت، و همچنین لینک های داخلی و خارجی به قرارگرفتن شما در نتایج برتر کمک کی کند.
 
بهینه سازی سایت معمولا جهت بالارفتن رتبه و عملکرد سایت در موتورهای جستجوگر است..در حقیقت سئواعمال و به کارگیری مجموعه ای از تکنیک ها وروش ها برای بالابردن بازدید و رنکینگ سایت شما و در نهایت جذب مشتری بیشتر است که معمولا برای رسیدن به نتایج مطلوب نیازمند زمان ااست.. مثلا در طراحی سایت آژانس مسافرتی و یا طراحی سایت هتل و یا گردشگری رقابت برای قرارگرفتن در نتایج صفحه اول موتورهای جستجوگر برای کلماتی مانند تور و ویزا و.. بسیار زیاد می باشد.
اما یک روش دیگر برای قرارگرفتن در صفحات برتر گوگل ،تبلیغات کلیکی گوگل و یا گوگل ادورز است شما با این روش تنها به ازای هر کلیک مشتری با کلید واژه های مد نظر خود به گوگل هزینه پرداخت می کنید این هزینه به ازای کلید واژه های مختلف و بر اساس میزان رقابت در آن کلید واژه متفاوت بوده وهزینه هر کلیک را گوگل مشخص می کند.گوگل ادورز یک راه سربع برای رسیدن به صفحه اول است اما در مقایسه با سئو می توان گفت پس از اتمام شارژ اکانت مجددا وب سایت به جایگاه قبلی خود باز می گردد.
 
تاثیر طراحی سایت اختصاصی در سئو سایت
هر شخصی در طراحی سایت اختصاصی نیازمند این است تا ماژول ها و امکانات مورد نیاز خود، به صورت اختصاصی، روی وب سایت پیاده سازی شود. لذا این بزرگترین امتیاز برای افرادی هستند که ایده های بزرگی جهت بهبود فرآیند وب سایت خود دارند تا با امکانات بهتر خدمات بهتری را به کاربران خود ارائه دهند.از آنجائیکه در طراحی سایت اختصاصی گرافیک به صورت اختصاصی طراحی شده و طراحی سایت به صورت ریسپانسیو بوده وموارد بهینه سازی سایت در آن رعایت شده است لذا طراحی سایت هایی که به صورت اختصاصی می باشد بسیار در سئو سایت موثر و جایگاه خوبی در موتورهای جستجو گر پیدا می کند.به عنوان مثال در طراحی سایت وکلا و یا طراحی سایت گردشگری، ماژول های اختصاصی برای خدمات وکلا و همچنین گرافیک اختصاصی طراحی شده است.
 
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و یا مدیریت تماس وب ۲۴ برای مدیریت و ذخیره سازی تماس های ورودی و خروجی، تحت وب استفاده می شود. شما با استفاده از نرم افزار crm یک دفترچه تلفن دارید که می توانید مشخصات مشتریان خود را ثبت و بایگانی نمایید و یا پس از تماس هر شخص اطلاعات آن را به آسانی در ثبت پرونده درج نمایید.از دیگر خصوصیات این نرم افزار پاپ آپ تماس است که به سرعت می توان به اطلاعات تماس دسترسی پیدا نمود و یا در پرونده ثبت کرد.

  • زینب بهمن
  • ۰
  • ۰


دوستان عزیز این مطلب از سایت"سئو رب"اینجا آمده است


تاثیر شبکه ی اجتماعی GOOGLE+ بر رتبه بندی سایت و سئو
توسط شیرین ربانی | شهریور ۲۸, ۱۳۹۶ | آموزش سئو, ابزار وب مستر, سئو وردپرس, مقالات معتبر | بدون نظر
 
تاثیر شبکه ی اجتماعی GOOGLE+ بر رتبه بندی سایت و سئو
این مطلب در باب تاثیر شبکه ی اجتماعی GOOGLE+ بر میزان افزایش رتبه ی سایت و سئوی سایت شما طرح ریزی شده است.
بسیاری از متخصصین و صاحبان کسب و کارهای دیجیتال در تجربه ی کاری خود در باب سئو، به این نتیجه دست یافته اند که شبکه های اجتماعی بر رتبه بندی سئو و بهینه سازی سایت از نطر سئو محتوا تاثیر بسیار بالایی می تواند داشته باشد.
در سال های اخیر عوامل زیادی بر میزان رتبه بندی و بهینه سازی سایت ها مورد بررسی قرار گرفتند و بسیاری از صاحبان مارکتینگ به این نکته دست یافتند که عواملی از جمله لینک دهی، انواع کلمات کلیدی و… را از جمله مهم ترین فاکتورهای بهینه سازی سئوی سایت معرفی کردند.
این نکته حائز اهمیت است که علاوه بر عوامل ذکر شده، به تازگی شبکه های اجتماعی سهم شایان توجهی را در این راستا به خود اختصاص داده است.
در این میان آن چه که اهمیت فراوانی دارد، میزان تاثیر هر یک از انواع شبکه های اجتماعی بر سئو در سایت می باشد.
سرویس GOOGLE+ که معروف به شبکه ی اجتماعی گوگل می باشد، یکی از انواع شبکه های اجتماعی است که می تواند در زمینه رتبه بندی های جستجو و سئو سایت شما تاثیر گذار باشد.
دو شبکه ی اجتماعی GOOGLE+ و فیس بوک از جمله شبکه هایی هستند که در رقابت جذب کاربر با یکدیگر به سر می برند.
http://seorob.ir/wp-content/uploads/2017/09/google-circles.png http://seorob.ir/wp-content/uploads/2017/09/google-circles.png
تاثیر شبکه ی اجتماعی GOOGLE+_http://seorob.ir
Circleها:
شبکه ی اجتماعی GOOGLE+ به دلیل وجود دایره های کاربری (Circles) می تواند وسعت بسیار عظیمی را به خود اختصاص دهد، به این صورت بسیاری از اطلاعات در تبادل با یکدیگر به حالت چرخشی عمل کرده و زمینه ی به روز رسانی اطلاعات فراهم می گردد.
http://seorob.ir/wp-content/uploads/2017/09/SPARK-LOGO_TAGLINE_1.png http://seorob.ir/wp-content/uploads/2017/09/SPARK-LOGO_TAGLINE_1.png
تاثیر شبکه ی اجتماعی GOOGLE+_http://seorob.ir
Sparkها:
جرقه های (Sparks) موجود در GOOGLE+ امکان جستجوی تخصصی را برای کاربران فراهم می آورد که خود از الگوریتم های رتبه بندی سئو در جستجو های خود استفاده می کند.
جرقه ها می توانند تاثیر شبکه ی اجتماعی GOOGLE+ بر سئوی سایت شما را افزایش دهند.
http://seorob.ir/wp-content/uploads/2017/09/google-plus-app-header.jpg http://seorob.ir/wp-content/uploads/2017/09/google-plus-app-header.jpg
تاثیر شبکه ی اجتماعی GOOGLE+_http://seorob.ir
Mobile:
با توجه به این که اکثریت کاربران امروزه در تمام رده های سنی گرایش شدیدی به سمت موبایل و شبکه های اجتماعی از طریق تلفن همراه روی آورده اند، از این رو موبایل استراتژی مهمی در سرویس GOOGLE+ محسوب می شود.
امکانات GOOGLE+ برای استفاده از تلفن همراه در سرویس های خود شامل پیام ها، استفاده از webcam و سیستم جی پی پی می باشد.
استفاده از این استراتژی تاثیر بسیار قابل توجهی را در افزایش کاربران GOOGLE+ داشته است.
از این رو این استراتژی موبایل برای GOOGLE+ از جمله مهم ترین عوامل در افزایش رتبه سایت و سئو می باشد.
http://seorob.ir/wp-content/uploads/2017/09/photo.png http://seorob.ir/wp-content/uploads/2017/09/photo.png
تاثیر شبکه ی اجتماعی GOOGLE+_http://seorob.ir
Huddleها:
عامل دیگری که در سرویس GOOGLE+ و در تاثیر شبکه ی اجتماعی GOOGLE+ در سئو می تواند مورد استفاده قرار گیرد، استفاده از تله کنفرانس ها می باشد.
این سرویس، امکان برقراری و تماس های Huddle را افزایش می دهد و از این طریق می تواند سبب بهبود سئوی سایت شما گردد.
http://seorob.ir/wp-content/uploads/2017/09/20122F122F042F032Fgoodbyegmai.8Tf.jpg http://seorob.ir/wp-content/uploads/2017/09/20122F122F042F032Fgoodbyegmai.8Tf.jpg
تاثیر شبکه ی اجتماعی GOOGLE+_http://seorob.ir
Other:
از دیگر مواردی که می توان به اهمیت و تاثیر GOOGLE+ در افزایش رتبه بندی و بهینه سازی سایت مورد توجه قرار داد، استفاده از چت های تصویری، فایل های ویدیویی و دیگر مواردی که اغلب در شبکه های اجتماعی دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرند می باشد.
توجه داشته باشید که سرویس GOOGLE+ به دلیل امکانات و ابزارهای قدرتمند موجود در آن از جمله شبکه های اجتماعی بسیار مهم می باشد که حتی بیش از شبکه ی فیس بوک می تواند در بهبود رتبه ی شما در کسب و کار موردنظرتان موثر باشد.
http://seorob.ir/wp-content/uploads/2017/09/google-plus-vs-facebook-360.jpg http://seorob.ir/wp-content/uploads/2017/09/google-plus-vs-facebook-360.jpg
تاثیر شبکه ی اجتماعی

  • زینب بهمن
  • ۰
  • ۰


دوستان عزیز این مطلب از سایت "رادزاد" اینجا آمده است.


سئو سایت خوانندگان و گروه های موسیقی
وقتی صحبت از مسئله بازاریابی برای خوانندگان می شود، معمولا توجهی به سئو نمی گردد و یا در نهایت در آخرین اولویت قرار دارد. اما چرا از سئو در بازاریابی استفاده نکنیم؟ سئو یک ابزار بازاریابی بسیار موثر در اکثر کسب و کارهاست . افراد بسیاری در حال استفاده و درامدزایی از آن هستند.
از نظر منتقدان سئو، این شیوه کمی زمانبر، پیچیده و مشاهده نتایج آن نیاز به صبر و حوصله بیشتری دارد. همچنین با توجه به عدم شفافیت راهکارها در سئو، این تکنیک بازاریابی برای اغلب افراد کمی گیج کننده به نظر می رسد. اما مانند هر دانش دیگری، سئو دارای قوانین خاص خود است و یکی از مهمترین تفاوت های آن عدم وجود یک نسخه ثابت برای همه سایت هاست.
سئو یک روش ساده برای پیاده سازی محسوب نمی شود و اغلب خوانندگان نیز فرصتی برای این کار ندارند. آنها بیشتر مشغول نوشتن شعر و موسیقی و همینطور برنامه ریزی برای کنسرت هایشان هستند.
توصیه های زیاد و مشترکی در زمینه سئو سایت خوانندگان وجود دارد که شامل بهینه سازی عنوان صفحه، تولید محتوا و گرفتن بک لینک است. همه این موارد کاملا موثر هستند اما همانند هر نوع سایت دیگری، سایت خوانندگان نیاز به استراتژی سئو خاص خود را می طلبد.
یک خواننده می توانند با سئو سایت خود کاربران بیشتری را بهسمت خود جذب کنند و طرفداران خود را راضی نگه داشته و اطلاعات مورد نظرشان را در اختیار آنها قرار دهند. در واقع سئو سایت خواننده از جهات بسیاری پاسخ به نیاز طرفداران، جلب رضایت آنان و آگاه کردن آنها از آخرین اخبار مربوط به خود و کنسرت هاست.
با توجه به این مسائل درمی یابیم که سئو سایت موزیسین ها تکنیک هاص خود را می طلبد و نیاز به یک متخصص سئو با تجربه دارد. تیم رادزاد با در نظر گرفتن این شرایط برنامه ریزی دقیقی برای سئو سایت خوانندگان دارد تا به آنها در عرصه موسیقی کمک کند. شما خوانندگان و هنرمندان عزیز می توانید جهت مشاوره در این باره با ما تماس بگیرید و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.
 
در ادامه به بررسی دقیق تر سئو سایت گروه های موسیقی و خوانندگان می پردازیم و نکاتی را در این باره بیان می کنیم.
انتخاب کلمات کلیدی مناسب
همانند هر سایت دیگری سایت یک خواننده نیز می بایست دارای کلمات کلیدی مناسب باشد. همانطور که گفتیم مهمترین نکته در سئو سایت خواننده توجه به خواسته و انتظارات طرفداران است. با در نظر گرفتن این نکته، کلمات کلیدی زیر را می بایست انتخاب کرد:
⦁ نام خواننده، موزیسین و گروه موسیقی: نام هر خواننده مهمترین عبارتیست که در موتورهای جستجو تایپ می شود و توجه به آن بسیار ضروریست. نام خواننده می بایست در عنوان صفحه، متای توضیحات و به صورت تکراری در متن صفحه قرار گیرد. در هنگام جستجوی نام خواننده سایت های بسیاری ممکن است در نتایج جستجو نمایش داده شوند و در بسیاری از موارد نیز دیده شده که به علت قدرت بالای دیگر سایتها، سایت خواننده در رتبه یک جستجو قرار ندارد. آوردن سایت خواننده به رتبه یک گوگل مهمترین کار در سئو سایت خوانندگان است.
⦁ نام واقعی هر یک از خوانندگان یک گروه: یک گروه حداقل دارای دو عضو یا بیشتر است و نام واقعی یا هنری هر یک از آنها در اینترنت مطمئنا جستجو خواهد شد. با ایجاد یک صفحه مشخص برای هر یک از اعضای گروه و نوشتن بیوگرافی آنها می بایست شرایط لازم برای نمایش صفحه اختصاصی هر یک را در موتورهای جستجو فراهم کرد.
⦁ نام آلبوم ها: نام آلبوم های هر خواننده یا گروه موسیقی یکی از موارد پر جستجو در اینترنت است. می بایست یک صفحه اصلی با عنوان آلبوم ها و صفحات زیر مجموعه برای هر آلبوم ایجاد کرد تا شرایط لازم برای سئو سایت خوانندگان را در این کلمات کلیدی ایجاد نمود.
⦁ نام آهنگ ها: متناسب با سایر موارد، ایجاد یک صفحه اختصاصی برای هر آهنگ با صفحه ای با همان نام پیشنهاد می شود. لینک دانلود، خرید و همین طور ماژول شنیدن آنلاین هر قطعه نیز از جمله امکاناتیست که می توان در این صفحات قرار داد.
⦁ متن شعر آهنگ ها: امروزه متن شهر آهنگ ها مورد توجه طرفداران یک خواننده است و از طرف آنها بسیار جستجو می شود. می توان با قرار دادن متن شعر در صفحه مربوط به هر آهنگ، پاسخ درستی به این نیاز طرفداران داد.
⦁ تاریخ کنسرت و تور ها: از جمله مواردی که طرفداران به دنبال آن در هنگام جستجوی نام یک هنرمند هستند، تاریخ و محل اجرای کنسرت هاست. بهتر است که یک بخش اختصاصی در سایت ایجاد نمود و اطلاعات مربوط به هر کنسرت، از جمله لینک خرید آنلاین بلیط آن را قرار داد یا مراکز خرید بلیط کنسرت ها را به کاربران معرفی نمود.
⦁ مصاحبه ها: این از مواردیست که طرفداران خاص هر خواننده دنبال آن هستند و اغلب، سایت های زیادی را برای پیدا کردن مصاحبه های هر هنرمند جستجو می کنند. با قرار دادن مصاحبه های اختصاصی خود در سایت یا حداقل لینک جزییات مصاحبه های خود در سایت های دیگر به طرفداران خود کمک کنید تا هر چه بیشتر با شما ارتباط برقرار کنند.
فرصت های جستجو برای وب سایت خوانندگان
در ادامه به معرفی فرصت ها و اقداماتی می پردازیم که در صورت انجام، قابلیت دیده شدن سایت و فعالیت های شما را در محیط آنلاین افزایش می دهد.
لیست کردن تورها و کنسرت ها
یکی از منابع درامدی بزرگ خوانندگان کنسرت ها و تورهایشان است. بنابراین توجه به این نکته بسیار ضروریست. می توانید برنامه کنسرت های خود را تا یک سال آینده به صورت مرتب در سایت وارد کنید تا علاقه مندان به شرکت در کنسرت هایتان، بتوانند برای این حضور از قبل برنامه ریزی کنند.
ساختن یک اپلیکیشن
نمایش اپلیکیشن ها در جستجوی گوگل در حال افزایش است و حتما تاکنون مشاهده کرده اید که با جستجوی یک عبارت در دستگاه موبایل، اپلیکیشن مرتبط با آن نیز به نمایش در می آید. می توانید با ساخت یک اپلیکیشن به نام خود با کاربران ارتباط تنگاتنگی ایجاد کنید و از علاقه کاربران به استفاده از نرم افزارهای موبایلی نهایت بهره را ببرید. با ایجاد نوتیفیکیشن نیز می توانید آنها از کنسرت های خود باخبر نمایید و لینک خرید آلبوم های جدید خود را به آنها اطلاع دهید.
داشتن گراف دانش در هنگام جستجوی نام شما
منظور از گراف دانش، اطلاعات مختصر اما بسیار مفیدیست که در ساید بار صفحه جستجو به نمایش در می آید. گراف دانش برای خوانندگانی که محبوبیت بالایی دارند در نتایج جستجو نشان داده می شود. اگر تاکنون گوگل برای نام شما، گراف دانش قرار نداده است. می توانید از تکنیک های پیشنهادی گوگل برای تسریع این کار استفاده کنید. برای این کار ابتدا یک صفحه ویکی پدیا برای خود ایجاد کنید، نام هنری خود را در سایت های معتبر معرفی خوانندگان ثبت کنید، آهنگ های خود را در سایت های اشتراک موسیقی مانند Archive.Org آپلود کرده و در نهایت یک صفحه گوگل پلاس برای خود ایجاد کنید.
اطمینان از پایش سایت توسط ربات های گوگل
یکی از مهمترین پارامترهای سئو سایت خوانندگان و آهنگسازان، اطمینان از ایندکس شدن سایت توسط ربات های گوگل است. بسیار مشاهده شده که طراحان سایت از این نکته غافل بوده و مانع از دسترسی ربات های گوگل به سایت ها شده اند. برای گرفتن رتبه و سئو هر سایتی ابتدا سایت می بایست قابلیت خوانده شدن توسط گوگل را داشته باشد.
ساخت کانال های ویدئویی در سایت های اشتراک ویدئو
کانال هایی را در سایت های پرطرفدار اشتراک ویدئو مانند یوتیوب و آپارات ایجاد کرده و محتوای ویدئویی خود را در آنها آپلود کنید. این ویدئوها می تواند شامل مصاحبه، تیزر کنسرت ها، موزیک ویدئو ها و حتی قسمتی از آهنگ های جدید همراه با کاور آن باشد. در توضیحات ویدئو ها نیز می توان لینک خرید بلیط کنسرت یا لینک خرید آنلاین یا دانلود نسخه کامل آهنگ های جدید را قرار داد و کاربران را به ورود به سایت خود ترغیب کنید. این کار کمک زیادی به افزایش ترافیک و سئو سایت خوانندگان خواهد کرد.
بهینه سازی نام واقعی خواننده
بسیاری از خوانندگان تحت یک نام مستعار هنری کار می کنند و در هنگام جستجوی نام واقعی آنها سایتشان در صفحه اول نتایج جستجو قرار نمی گیرد. بسیار هم دیده شده که سایت های دیگری که خبر از نام واقعی او داده یا حتی صفحات شبکه های اجتماعی که با این نام ثبت شده اند به نمایش در می اید. برای جلوگیری از این مشکل می بایست حتما سایت خوانندگان در نام واقعی آنها نیز سئو شده تا با جستجوی این نام، سایت آنها در رتبه یک گوگل قرار گیرد.
جمع بندی
سئو و بهینه سازی سایت خوانندگان نیازمند تکنیک های خاصیست که شرایط جستجو، آنها را پدید می آورند، مواردی که در سئو دیگر سایت ها وجود ندارد. همچنین قدرت بالای سایت های مربوط به موزیک، سئو سایت خوانندگان را بسیار دشوارتر نیز کرده است. اما شما می توانید با تکیه بر تجربه تیم رادزاد، از سئو سایت خود اطمینان حاصل کرده و اعتبار بیشتری به فعالیت هنری خود ببخشید. همچنین در صورت نیاز می توانید طراحی سایت خوانندگان را نیز به ما بسپارید.

  • زینب بهمن